January 19, 2011

Macam Kanak-Kanak Riang.

Terima kasih korang ; Riena, C-ma, Mas, Ain dan Aisha sebab ceriakan hari aku. Bukanlah sebelum ni hari-hari aku tak ceria dengan korang tapi bila kita dapat main kejar-kejar, main buai dan main buaya-buaya macam tadi aku rasa seronok sangat. Kita gelak kuat-kuat dan tak kisah orang sekeliling. Lari-lari kalah budak tadika. Hari kita lain dari hari-hari yang sebelum ni.

Sangat seronok.

Semoga hari-hari aku yang mendatang seronok seperti petang tadi. Seronok sangat sampai lambat mandi untuk Maghrib.

Terima kasih.

Sayang sangat kat korang weyhhhh :)



No comments:

Post a Comment