
Aku sangat gembira dan bahagia sekarang.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku tipu sikit.
Nak lipat kain tak jadi. Nak kemas tempat sendiri dalam bilik pun tak jadi. Nak belek nota-nota untuk setiap subjek lagilah tak jadi. Hanya mandi dan ke kelas saja yang jadi.
Macam ada banyak perkara yang nak di luahkan tapi aku tak tahu mana satu yang utama, mana satu yang perlu, mana satu yang penting. Atau mungkin semuanya tak penting.
Ramai rakan-rakan yang bertanya apa masalah aku tapi macam mana aku nak cerita kat dorang kalau aku sendiri pun tak faham apa masalah aku. Sukar untuk aku terjemahkan.
Tapi aku pasti, perasaan ni akan hilang.
Cuma bila waktunya tak dapat aku pastikan.
No comments:
Post a Comment