
Baru sampai rumah. Sangat gembira dengan kemenangan Malaysia untuk Piala Suzuki tu dan lagi gembira sebab Kelantan pun amik cuti tapi kami cuti hari Ahad. Waaaaaaa ni bermakna kuliah Ahad dah 3x aku xpergi. Bukan sengaja tetapi ada saja perkara yang menghalang. Hehehehe.
Baiklah, 2010 bakal berakhir xlama lagi,. Kurang 24 jam lagi akan meninggalkan kita semua. Sekarang ni aku tengah fikir apakah perkara yang baik dan buruk dah terjadi kepada aku sepanjang 2010 ini. Kena amik masa untuk fikir balik. Mungkin selepas keluar jalan-jalan dan menjerit-jerit macam monyet dapat pisang setandan masa tengok bunga api malam ni kat The Curve atau OU barulah aku akan muhasabah diri.
Sebenarnya dalam kepala aku dah ada beberapa cuma aku rasa aku kena berfikir lagi.
Ye, sangat perlu berfikir LAGI.
Baiklah, 2010 bakal berakhir xlama lagi,. Kurang 24 jam lagi akan meninggalkan kita semua. Sekarang ni aku tengah fikir apakah perkara yang baik dan buruk dah terjadi kepada aku sepanjang 2010 ini. Kena amik masa untuk fikir balik. Mungkin selepas keluar jalan-jalan dan menjerit-jerit macam monyet dapat pisang setandan masa tengok bunga api malam ni kat The Curve atau OU barulah aku akan muhasabah diri.
Sebenarnya dalam kepala aku dah ada beberapa cuma aku rasa aku kena berfikir lagi.
Ye, sangat perlu berfikir LAGI.
No comments:
Post a Comment