Setelah beberapa lama merancang akhirnya kami iaitu aku, Fazilla, Ilani, Nadya & Syafiqah sampai juga akhirnya ke Putrajaya untuk aktiviti menembak gambar. Putrajaya di pilih menjadi lokasi kami kerana keindahan kerlipan lampu-lampu di sana yang sangat cantik.
Perjalanan kami di mulakan betul-betul selepas Maghrib. Selepas 45 minit perjalanan dari Kota Damansara tanpa kesesakan lalu lintas kerana pemilihan haluan jalan yang tepat kami tiba di sana. Ok memang sangat cantik dan gambar-gambar akan menjadi lebih cantik sekiranya kami ke sana pada waktu siang pula.
Tepat 10.30 malam kami bergerak untuk makan kat Kampung Baru, KL dan tiba di sana 45 minit kemudian. HR Steak House telah di pilih atas cadangan Nadya. Ok memang sangat kenyang padahal asalnya kami sangat lapar masa aktiviti menangkap gambar sebelumnya.
Perjalanan kami di mulakan betul-betul selepas Maghrib. Selepas 45 minit perjalanan dari Kota Damansara tanpa kesesakan lalu lintas kerana pemilihan haluan jalan yang tepat kami tiba di sana. Ok memang sangat cantik dan gambar-gambar akan menjadi lebih cantik sekiranya kami ke sana pada waktu siang pula.
Tepat 10.30 malam kami bergerak untuk makan kat Kampung Baru, KL dan tiba di sana 45 minit kemudian. HR Steak House telah di pilih atas cadangan Nadya. Ok memang sangat kenyang padahal asalnya kami sangat lapar masa aktiviti menangkap gambar sebelumnya.
Terima kasih ALLAH dengan pemberian rezeki-MU.
********
No comments:
Post a Comment