Pemberi award di mata korang?
Berikan pendapat dengan jujur :
Dye comel sebab dye memang comel. Haha.
Nama blog korang & kenapa letak nama tu :
Nama Badariah sendiri yang membawa maksud "bulan purnama".
Suara Bulan maknanya luahan perasaan
yang di sampaikan oleh si Badariah.
Rasanya boleh dapat full mark x? Haha.
5 perkara yang korang suke :
Tidur
Tengok wayang + Lepak
Tengok my crush lalu depan mata
Orang belanja makan (sumpah semua org suka)
Tengok banyak baju yg dah basuh ada dalam bilik
5 perkara yang korang benci :
Bangun awal pagi
Mood swing tiba-tiba
My crush xsenyum bila aku tgk dye
Nak makan sedap2 tp duit plak kering
Baju banyak tak basuh sebab mesin basuh rosak
P/S ; Lupe nak post hari tu. Thanx Nadya ;)
No comments:
Post a Comment