December 11, 2010

Dapat Anugerah Matahari Popular.

Pemberi award di mata korang?
Berikan pendapat dengan jujur :

Dye comel sebab dye memang comel. Haha.

Nama blog korang & kenapa letak nama tu :

Nama Badariah sendiri yang membawa maksud "bulan purnama".
Suara Bulan maknanya luahan perasaan
yang di sampaikan oleh si Badariah.
Rasanya boleh dapat full mark x? Haha.


5 perkara yang korang suke :

Tidur
Tengok wayang + Lepak
Tengok my crush lalu depan mata
Orang belanja makan (sumpah semua org suka)
Tengok banyak baju yg dah basuh ada dalam bilik


5 perkara yang korang benci :

Bangun awal pagi
Mood swing tiba-tiba
My crush xsenyum bila aku tgk dye
Nak makan sedap2 tp duit plak kering
Baju banyak tak basuh sebab mesin basuh rosak


P/S ; Lupe nak post hari tu. Thanx Nadya ;)

No comments:

Post a Comment