Baru saja sampai dari UTHM ke UMK. Perjalanan selama 12 jam memang meletihkan tapi sangat seronok sebab ada banyak perkara yang boleh di borakkan sepanjang berada dalam bas.
Report rasmi sepanjang pertandingan debat berlangsung juga perlu di siapkan. Itu beban tugas pertama untuk semester 4 ini.
Banyak perkara yang nak di ceritakan dalam blog ini. Aku nak sangat cerita dengan detail sepanjang aku bertanding tapi bukan sekarang, mungkin esok.
Report rasmi sepanjang pertandingan debat berlangsung juga perlu di siapkan. Itu beban tugas pertama untuk semester 4 ini.
Banyak perkara yang nak di ceritakan dalam blog ini. Aku nak sangat cerita dengan detail sepanjang aku bertanding tapi bukan sekarang, mungkin esok.
Sekarang sangat penat dan mahu sambung tidur.
Selamat malam kamu.
No comments:
Post a Comment