February 22, 2011

Apa Yang Penting? Buat Kerja.

Siang tadi aku mengambil keputusan yang agak berat, ibarat ingin melepaskan suami aku kahwin di Siam sana walaupun aku sedar teman lelaki pun aku takde sebenarnya. Mengambil keputusan untuk ponteng kelas ganti Jepun bagi menyertai ahli kumpulan OM aku ke Hotel Grand River View. Site visit ini dah lama di rancang dan baru hari ini kami berpeluang untuk melaksanakannya.

Aku takut ponteng kelas Jepun sebab Mika sensei sangat skema ye. Biasalah orang Jepun, integriti mereka sangat lain. Tak macam aku ni yang semua benda di anggap ringan dan tak ambil kisah sangat sampaikan due date assignment dah dekat tapi boleh lagi pergi bilik Aisha lepak-lepak gelak-gelak tak ingat assignment yang bersepah tu. Sekarang baru nak menggelabah cari bahan tapi nak juga update blog lagi tu. Tengok, apa punya bodohlah kan? Maaf, terkasar bahasa pula.






********

Tahniah kepada gelombang oren atau di kenali juga sebagai suara mahasiswa. Semoga segala usaha anda nanti untuk kebaikan UMK di masa hadapan adalah sehebat gelombang anda juga.

Aku lebih selesa jika berfikiran neutral atau bebas. Bukan faktor parti atau siapa yang benar jadi pertikaian di sini tapi bagi aku yang penting mereka yang menang itu harus tahu apa tanggungjawab mereka terhadap kami, mahasiswa UMK. Jalankanlah tanggungjawab anda dengan sepenuhnya.

Tahniah Pro Mahasiswa!

No comments:

Post a Comment