
Lama aku tak bukak Twitter. Baru perasan malam tadi yg Shahid Kapoor pun menyokong pasukan Argentina. Macam ada jodoh pula tapi buat masa ini hati aku pada MESSI. Walaupun semalam baru tengok filem baru dye, tapi aku masih merindui untuk melihat MESSI beraksi Sabtu ini.
Rasa macam nak pergi tengok wayanglah. Bosan duduk rumah. Aku dah survey filem apa yg best. Harap-harap filem itu tak mengecewakan aku yg tengah bosan ini. Sebelum balik Kelantan, aku mahu pastikan aku sudah menonton TWILIGHT ; ECLIPSE. Mesti.
FAZILLA, kita tengok nanti. Jerman lwn. ARGENTINA. Hoooo berdebar pula hati aku tiba-tiba mengenangkan perlawanan kalah-mati tersebut. Macam aku pula yang main sebelah MESSI nanti.
ehhh acap! hahaha. :)
ReplyDeleteargentina power. serius tak tipu. tapi aku rasa tak kalah gak nanti. HAHA.
Eyhhh ada nama dye patutla dye komen. hahahaha.
ReplyDeleteYeahhh, Argentina mmg power tp aku plak yg goyang nak tgk lawan Jerman nnt. hahahaha.
hehehe. oklah aku tolong sokong argntina skli. kita tgk sape yg kena! :)
ReplyDelete