Akhirnya, aku mengambil keputusan utk berhenti juga. Berhenti setelah berlakunya perkara yg tidak terduga. Ahhhh malas nak ingat. Cukuplah setakat ni. Aku dah penat.
Sudah tiba masanya utk aku bersuka-ria. Nak jumpa semua orang yg masih belum berkesempatan utk jumpa. Habislah ayah aku xdapat nak guna kereta malam-malam kerana terpaksa merelakannya kpd aku.
Dan setelah berhenti ini juga, aku ada banyak masa utk layan movie2 yg bersepah-sepah dlm external aku tu yg masih belum sempat layan. Cerita panjang pun xguna. Nak tengok movie sekarang lps tu tidur. Tidur lama-lama.
Sudah tiba masanya utk aku bersuka-ria. Nak jumpa semua orang yg masih belum berkesempatan utk jumpa. Habislah ayah aku xdapat nak guna kereta malam-malam kerana terpaksa merelakannya kpd aku.
Terima kasih ayah.
Dan setelah berhenti ini juga, aku ada banyak masa utk layan movie2 yg bersepah-sepah dlm external aku tu yg masih belum sempat layan. Cerita panjang pun xguna. Nak tengok movie sekarang lps tu tidur. Tidur lama-lama.
Kau sokong Spain, aku pun.
Cetttt dan-dan je aku sokong.
Cetttt dan-dan je aku sokong.
No comments:
Post a Comment