June 9, 2010

Aku Memilih Untuk Berseorangan.

Mengalah punya psl dgn adik aku maka aku telah mengambil keputusan keluar dari rumah pukul 12.30 malam/pagi tadi. Aku kesian dgn adik aku sbb hari ni aku sorang je yg pegang line internet kat rumah tu. Rumah aku xda wireless sbb TM xbg router free. Aku nak beli router tp duit yg ayah bg dah terguna utk benda lain. Jadi kesimpulannya, terpaksa mencari line free kat sini.

Eyhhh kenapa aku sorang?? Sebab aku xajak orang lain. Mereka semua ada kat RFM. Haaaaa petang td punya hal memang aku benganglah. Bukan bengang dekat mereka yg tak ajak aku keluar tp bengang dgn handphone aku. Entah apa demam dgn fon aku tu, hari ni xmasuk langsung satu msg pon. Bila cek-cek rupanya utk "emergency calls" je. Buka bateri pasang balik baru ok lepas tu mmg beraturlah msg yg masuk. Paling kelakar msg Acap Husain,

"Weyhhhh Bada, nak follow x keluar?? pukul 2.15 tao.."

Haaaaaaa memang aku xreply la kan. Punyalah aku bengang campur malu memang xkeluar pergi RFM. Sorry korang. Aku sekadar melepak kat McD ditemani YM dgn Afiq Rosli.

Hari ni aku xmakan langsung. Biasalah, bila aku tahu aku nak keluar aku suka makan kat luar. Bukannya mak aku xmasak tp ada duit lebih maka aku nak berbelanja di luar. Malangnya impian tidak tercapai maka benda pertama masuk dalam mulut aku hari ni ubat gigi Mukmin dalam toilet pagi tadi. Itu pun xkenyang.

Kau ada utk teman aku takkkk??

No comments:

Post a Comment