Adaptasi realiti menjadi tulisan.
hehe. nak lawan dengan aku punye movie yg belum tgk lagi dalam ext aku ke??
eyh eyh sebebnarnya ada lagi tp ni yg aku betul2 nak tgk. yang lain tu sekadar di pinggiran. hahahaha. Acap nak jugak movie ko. boley?? boley?? :P
haha. boleh je. xmenjadi masalah macam tu. nanti nak ko nye jugak. okay?
okay je. nnt aku ajak lepak jgn xjadi plak :P
hehe. nak lawan dengan aku punye movie yg belum tgk lagi dalam ext aku ke??
ReplyDeleteeyh eyh sebebnarnya ada lagi tp ni yg aku betul2 nak tgk. yang lain tu sekadar di pinggiran. hahahaha. Acap nak jugak movie ko. boley?? boley?? :P
ReplyDeletehaha. boleh je. xmenjadi masalah macam tu. nanti nak ko nye jugak. okay?
ReplyDeleteokay je. nnt aku ajak lepak jgn xjadi plak :P
ReplyDelete