Happy Birthday untuk makcik ILANI yg tersayang. Serius aku sayang dye sangat2. Dye pendengar aku, pendengar yang paling baik. Dye juga seorang penasihat dan pemberi pendapat yg boleh mempengaruhi aku. Dye seorang yang pendiam dgn org yang dye xkenal. Tak macam aku yang muka xtao malu ni. Kalau bersembang Ilani mmg xbanyak bercakap. Dye jadi pendengar yg setia je. Yang akan bercakap aku and Hanis. Ilani tolong gelak and sesekali je menyampuk utk tambah apa2 yg patut.
Makcikkkkkkk, i sayang u sangat-sangat taooooo!!!!!
Makcik, semoga panjang umur, murah rezeki dan mendapat kebahagiaan yang hakiki daripada ALLAH TAALA. Tak lupa juga i doakan semoga persahabatan kita kekal, kekal sehingga akhirat di mana bila dalam syurga nanti i dapat jumpa u lagi.
Aminnnnnnnn~

No comments:
Post a Comment