
Selepas solat Jumaat aku pg menonton wayang kat Cineleisure bersama2 dgn Bashi, Alip Akmal n Yaseer. CLASH OF THE TITANS menjadi pilihan disebabkan cerita tu baru keluar dan nampak macam sangat gah. Wayang pukul 4.45 petang pon dipilih dan ohhhhhh not bad weyh. Cerita tu seakan-akan filem THE LIGHTNING THIEF, yg menceritakan pasal dewa-dewa mereka macam Zeus, Hades, Perseus, Medusa and apetah lagi cuma lebih serius sikit.
Kemudian, perjalanan diteruskan ke UPM untuk mengambil makcik Hanis spt yg telah dijanjikan. Ok xsangka sgt jam dan perjalanan yang dijangka 45 minit menjadi 1 jam 30 minit. Haaaaaaa ambik. Penat mmg penat tp gembira sbb dpt jumpa makcik Hanis. Selepas makan dan melepak, lebih kurang 1.30 pg sampai ke rumah dan menyambung aktiviti dgn menonton filem2 Shahid Kapoor. Alaaaaaaaa cam xbiasa plak weyh.
Esok bersama2 makcik Hanis, kami dah janji dgn makcik Ilani nak jumpa dye kat Curve. Minta-minta jadilah plan ni. Amin.
Kemudian, perjalanan diteruskan ke UPM untuk mengambil makcik Hanis spt yg telah dijanjikan. Ok xsangka sgt jam dan perjalanan yang dijangka 45 minit menjadi 1 jam 30 minit. Haaaaaaa ambik. Penat mmg penat tp gembira sbb dpt jumpa makcik Hanis. Selepas makan dan melepak, lebih kurang 1.30 pg sampai ke rumah dan menyambung aktiviti dgn menonton filem2 Shahid Kapoor. Alaaaaaaaa cam xbiasa plak weyh.
Esok bersama2 makcik Hanis, kami dah janji dgn makcik Ilani nak jumpa dye kat Curve. Minta-minta jadilah plan ni. Amin.
Aku skrg cuba memahami sedalamnya apa yg dimaksudkan oleh makcik Hanis.
"Kita pada hari ini adalah yg selayaknya utk kita..."
Semakin aku fikir aku semakin aku xpaham.
"Kita pada hari ini adalah yg selayaknya utk kita..."
Semakin aku fikir aku semakin aku xpaham.
hahahaha....no need 2 paham sygggg.... =PP
ReplyDelete