
Siang td aku keluar berseorangan menonton Megamind.
Ok sangat best dan comel. Hehe.
Aku dan mereka sangat gembira. Mungkin akulah insan yang paling gembira pada malam itu mengalahkan si birthday boy, Bashiruddin. Entahlaaa, mungkin sbb aku bebas. Bebas melepaskan perasaan dan bebas untuk mengeluarkan sikap aku yang sebenar. Yaaa bebas sbb mereka sahabat-sahabat aku. Sahabat yang palingggg baik. Alhamdulillah aku sangat bersyukur, sangat-sangat bersyukur. ALLAH kurniakan aku dgn sahabat-sahabat yang sangat baik xkiralah di Kota Damansara mahu pun di UMK.






Hanis, Fazilla, Syafiqah, Bashi, Hafiz Roslan,
Eddy, Fattah, Fauzan dan Ajun.
Eddy, Fattah, Fauzan dan Ajun.
Secara jujurnya, aku sangat gembira.
Ok, ayat ni sudah di ulang berkali-kali.
Bermakna aku memang sangat gembirrrraae.
Ok, ayat ni sudah di ulang berkali-kali.
Bermakna aku memang sangat gembirrrraae.



No comments:
Post a Comment