Eyh eyh tapi sebelum tu aku ingin mengucapkan rasa bersyukur tak terhingga kepada nikmat yg telah ALLAH kurniakan kepada aku. Terima kasih dgn hadiah keputusan semester 3 aku. Meningkat setiap sem. Alhamdulillah. Segala pujian hanya untuk DIA Yang Maha Esa.

Hari ini aku mulakan diari cuti semester dengan pergi menonton wayang bersama-sama Hanis, Eddy dan Hafiz Roslan kat The Curve. Filem bertajuk Ngangkung dan Rapunzel 3D telah di pilih sebagai bahan tontonan kami. Ok cerita Ngangkung tu sebab terpedaya dengan dakyah2 Risa dan Cepek yg cakap cerita tu best. Ok bestlah jugak. Tapi serius cerita Rapunzel tu sangat best ok. Sangattttt. Hero kartun yang sangat kacak dan kelakar serta heroin yang sangat cantik. Sangat terpesona dengan kartun tu. Ohhh suara hero tu suara Zachary Levi, hero series Chuck.



Selepas Maghrib, kami bergerak menuju ke UiTM Puncak Perdana kerana Hafiz nak ambil barangan keperluan utk dia gunakan memandangkan esok dia akan berkonvo di UiTM, Shah Alam. Selesai makan, kami pun bergerak pulang tapi aku singgah pula di McD KD utk lepak dgn Fazilla dan Ajun.
Haaaa kalau dah jumpa Fazilla takkan balik awalnya sebab kitaorang saaaaaangat banyak benda utk di ceritakan. Pukul 2 pagi barulah kami habis melepak. Kalau macam sebelum ini aku, Fazilla dan Syafiqah lepak kat McD KD sampai pukul 4 pagi. Cukuplah kami membuka cerita-cerita lama masa kat sekolah dulu, Syafiqah gelak sampai berair mata. Hehe.
Dan berlakunya perubahan jadual di sini maksud aku ialah melihatkan keadaan terkejut kebabommm sbb Fazilla xjadi pergi Sabah maka aku kembali menyusun jadual untuk aktiviti2 kami bersama. Mungkin kami dan rakan2 yg lain akan ke Bukit Broga atau kawasan2 yg lain utk meluangkan masa bersama. Wahhhh xsabar kan kan kan kan? Nadddd, jom pergi shooting weyhhh! Haha.
Haaaa kalau dah jumpa Fazilla takkan balik awalnya sebab kitaorang saaaaaangat banyak benda utk di ceritakan. Pukul 2 pagi barulah kami habis melepak. Kalau macam sebelum ini aku, Fazilla dan Syafiqah lepak kat McD KD sampai pukul 4 pagi. Cukuplah kami membuka cerita-cerita lama masa kat sekolah dulu, Syafiqah gelak sampai berair mata. Hehe.
Dan berlakunya perubahan jadual di sini maksud aku ialah melihatkan keadaan terkejut kebabommm sbb Fazilla xjadi pergi Sabah maka aku kembali menyusun jadual untuk aktiviti2 kami bersama. Mungkin kami dan rakan2 yg lain akan ke Bukit Broga atau kawasan2 yg lain utk meluangkan masa bersama. Wahhhh xsabar kan kan kan kan? Nadddd, jom pergi shooting weyhhh! Haha.
No comments:
Post a Comment