Punyalah sibuk sesangat sibuk maka aku pon TERMALASLAH nak update blog. Apa barang nak update blog. Kena type banyak2. Kau giler ke? Satu sem punya cerita nak cerita dalam satu entry? Apa kata korang jumpa aku then nanti aku cerita baik punya kat korang ok?
Ohhh xmungkin kot.
Jadi apabila bermula cuti semester ni maka bermulalah perjalanan aku bertemu rakan-rakan sebaya yg sangat aku rindui kononnya. Maka tadi, aku telah melepasi tahap kerinduan aku tu dengan berjumpa mereka-mereka ini yang sangat baik terhadap aku.
Terima kasih ALLAH :)
**********
**********
Dan sebenarnya, ada baaaanyak lagi gambar2 menarik cuma sangat malas nak upload. Sangat malas ye. Cukuplah 5 gambar di atas menceritakan betapa gembiranya aku jumpa mereka. Hehe.
No comments:
Post a Comment