Ok ok aku bukan nak cerita pasal bola pun sbb aku bukan minat sangat tengok bola. Aku tahu keputusan bola tu pun sbb teman Hafiz Petai, Acap Husain, Cepek, Daus & Risa lepak kat RFM. Kesian kat Cepek sbb team favourite dye kalah saat2 akhir dengan Tottenham. Haha.
Habis bola Risa ajak panjat Bukit Broga dalam minggu ini juga. Memandangkan Fazilla akan ke Sabah esok maka aku pun bersetuju untuk turut serta. Kali ini mereka mahu naik ke Bukit Broga untuk melihat matahari terbit memandangkan mereka telah pun ke sana untuk melihat matahari terbenam.
Owhhh sebenarnya aku pun memang dah lama nak ke sana. Dah lama aku ajak Fazilla ke sana tapi masa sahaja tidak mengizinkan. Kebetulan masa yg dorang ajak agak bersesuaian. Insya-ALLAH plan ini akan jadi memandangkan tiada perkara yg menghalang kami buat masa ini. Harap-harap kami dapat pergi memandangkan tarikh untuk aku pulang ke Kelantan sudah dekat. Kalau tak kempunanlah aku nak panjat Bukit Broga tu. Huhu.
Habis bola Risa ajak panjat Bukit Broga dalam minggu ini juga. Memandangkan Fazilla akan ke Sabah esok maka aku pun bersetuju untuk turut serta. Kali ini mereka mahu naik ke Bukit Broga untuk melihat matahari terbit memandangkan mereka telah pun ke sana untuk melihat matahari terbenam.
Owhhh sebenarnya aku pun memang dah lama nak ke sana. Dah lama aku ajak Fazilla ke sana tapi masa sahaja tidak mengizinkan. Kebetulan masa yg dorang ajak agak bersesuaian. Insya-ALLAH plan ini akan jadi memandangkan tiada perkara yg menghalang kami buat masa ini. Harap-harap kami dapat pergi memandangkan tarikh untuk aku pulang ke Kelantan sudah dekat. Kalau tak kempunanlah aku nak panjat Bukit Broga tu. Huhu.

No comments:
Post a Comment