July 30, 2010

Welcome to 2010, AUGUST :)

Hahahaha comel comel, comel gilerrrrrr. HEHE.

Sudah berapa hari aku xdapat rehat yang betul-betul rehat. Waktu tidur aku juga terbatas. Mungkin salah aku. Salah aku yang tidak pandai membahagikan 24 jam yang telah di berikan ini.

Assignment sudah mula memperkenalkan dirinya satu demi satu. Seakan-akan tidak mahu aku berehat lebih sikit. Cemburu mungkin. Argghhhhhh makan lagi bagus. Chow.


Aku mahu gelak kuat-kuat dan besar-besar seperti hari itu,
hari aku nampak iklan Maxis muka MESSI yg sangat besar
kat Lebuhraya Persekutuan bersama Aisyah dan Ilani.

No comments:

Post a Comment