July 14, 2010

Jadual Agak Padat Untuk Sem Ini.


Dalam kepadatan jadual menghadapi sem 3 ini, aku tetap mahu mengisi waktu utk menonton series-series dan movies kegilaan aku ini yang sempat aku buat stok banyak2 sblm balik hari tu dan yang paling baru aku sedang menonton series DEXTER yg agak psiko ini. Aku harap series ini tidak mempengaruhi aku sbb sangat bahaya ye.

Aku terpilih untuk menjadikan Bahasa Jepun sbg bahasa ketiga aku. Nampaknya tiada rezeki utk belajar Bahasa Mandarin. Kenapa tidak Bahasa Jerman? Ohhhh aku tidak jumpa jawapannya. Eyhhhh xpelah, yg penting aku ada sesuatu perkara baru utk di pelajari sem ini.

Semoga hari-hari depan berjalan dgn lancar seperti hari ini.

Amin.

2 comments:

  1. haha. aku dah wiki dah dexter ni. memang ganaslah cter dia. tapi cter macam nilah aku nak tgk. downloadlah bada! :P

    eh kau download gune wifi ke?

    ReplyDelete
  2. hahahaha jgn risau. aku mmg da ada sume season Dexter ni. xlama lg kua season 5 plak. Chuck pon nak masuk season 4, 2 bulan lg. haishhh xsabar. eyh eyh btw aku pon suka guna wiki bila nak membaca. hahahaha.

    aku download guna Streamyx. rumah aku xda wifi,kna pkai wire.

    ReplyDelete