July 17, 2010

No More Full Cream Milk For Me.


Kawan ; Eyhhh Bad, asal suara ko lain macam ni??

Aku ; Aku cirit birit ah. Semalam aku xboley tdo sbb asyik ke toilet je.


Kawan ; Erk?? Tapi ko macam selsema je. Kan??

Aku ; A'ah. Selsema pun ye jugak.


Kawan ; ....
.....

Lepas tu aku xingat Sue cakap apa dah sbb aku sangat blur time tu.

********

Tadi ada CLS lagi. Kali ni guest speaker ialah the founder of Adabi. Agak best beliau punya cerita. Selamba dan kelakar. Beliau sangat suka bercerita terutamanya bagaimana beliau mendapat idea nak buat perencah nasi goreng, tepung goreng pisang, pasal logo Adabi dan macam2 lagi. FYI, Adabi ni 100% Melayu dan juga 100% halal. Jadi cadangkanlah kat mak-mak korang guna Adabi. BERSIH dan ASLI.

Ohhhh ya, aku dah ada penyeri hidup yg baru. External Hard Disk Western Digital 500G menjadi peneman setia aku lepas ni. External Hard Disk Buffalo 320G tidak di lupakan. Lepas ni aku nak download movie sampai lebam. Cehhhh berangan je la dgn line wifi yg memang paling lajulah kan kat UMK ni. Hampeh.

Nampaknya bulan ni dan mungkin bulan depan-depan sikit, sikit depan dari bulan ini kena belajar survive dgn duit yg ada. Tak mahu lagi membazir. Kononnya-nye-lah kan. Entah ye entah tak.

No comments:

Post a Comment