
Filem ni lain daripada yg lain di sebabkan perjalanan cerita yg berada di luar kotak pemikiran manusia. Aku sangat terpesona sehingga aku telah menonton filem ini sebanyak 2 kali, 2 hari berturut. Aku sangat setuju dgn 2 kenyataan yg nyata daripada filem ini iaitu ;
1) Kita takkan pernah tahu/ingat apakah permulaan sesuatu mimpi itu semasa kita tidur. Yang pastinya, kita telah berada di tengah-tengah "jalan cerita" mimpi kita.
2) Kita akan sukar untuk mengingati perjalanan mimpi kita. Kalau kita ingat pun, hanya sebahagian daripada mimpi kita. Itu pun samar-samar dan tak tahu apa jalan cerita mimpi tersebut.
Pastinya filem ini akan menjadi antara koleksi filem terbaik aku nanti. Hehe.
1) Kita takkan pernah tahu/ingat apakah permulaan sesuatu mimpi itu semasa kita tidur. Yang pastinya, kita telah berada di tengah-tengah "jalan cerita" mimpi kita.
2) Kita akan sukar untuk mengingati perjalanan mimpi kita. Kalau kita ingat pun, hanya sebahagian daripada mimpi kita. Itu pun samar-samar dan tak tahu apa jalan cerita mimpi tersebut.
Pastinya filem ini akan menjadi antara koleksi filem terbaik aku nanti. Hehe.
No comments:
Post a Comment