May 16, 2010

Ohhhh Anak Ibu. Berangan.


Sangat suka dan gembira tgk anak2 customer yg datang tempat aku. Mereka sangat bercomel-comelan. Geramnyeeeeeee. Hari tu jumpa anak2 Azamri pon geram sangat kat dorang sebab sangat comel. Serius weyh.

Aku crush lagi. Untuk kali ke berapa xpasti tp biasalah sbg perempuan normal aku kagum dan menghargai keindahan ciptaan ALLAH terhadap kaum Adam. Aku rasa xsalah sbb aku hanya pandang dgn perasaan kagum lantas terpaut tp xda la sehingga berniat nak minta no telefon pulak.

Tadi masa break dgn Hafiz Petai dan mak Adina kat Mc Donalds OU ada satu family Melayu ni. Pasangan suami isteri yg mempunyai 4 org anak lelaki dan seorang perempuan. Anak2 bujang pasangan ni semua kacak2 dan yg paling bestnya tgk si abang yg sulung layan si adik kecil di saat si adik meminta abgnya melihat mainan Happy Meal yg ada di tangannya. Sangat comel ok. Sangat. Masa tu mulalah berangan kalo dpt suami sekacak dan sepenyayang itu. Rasa teruja berterusan bila bertembung dgn abg sulung tersebut dlm tempat aku bekerja itu tp habis kat situ jela. Serius xtipu.

*******

Sangat sibuk. Aku sedang mencari sisi-sisi ruang utk bertemu dan meluangkan masa dgn senarai rakan2 terbaik aku drpd sekolah rendah hinggalah rakan sama kerja kat Starbucks dulu. Semoga cuti yg ada ini aku manfaatkan sepenuhnya. Aku betul2 nak jumpa korang. Serius ok.

No comments:

Post a Comment