Benda?? duit, laptop, handphone dan bantal busuk.
2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
-topup Celcom RM5.
3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
-rumah sendiri.
4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
-dgn siapa?? saya single.
5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
-TIDAK.
6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
-Restoran Fazlina Maju, Seksyen 8, KD.
7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
-Bawa Hatimu Kepada Tuhan. (xsempat nak baca lagi)
8. Apakah nama penuh anda?
-Badariah Nabilah Binti Baharuddin.
9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
-ayah.
10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
-Shahid Kapoor.
11. Christina atau Britney?
-dua-dua tak mahu. Yahudi.
12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
-x, adik saya. saya sibuk.
13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
-Jepun sbb tgk Love Generation. mcm best je.
14. Pelukan atau ciuman?
-PELUKAN krn ianya lebih mendamaikan :)
SOALAN 15 mana?
16. 4 perkara yang amat saya gilai
-tengok wayang.
-download movies & tv series.
-Doublecheese burger McDonalds.
-tidur lambat sampai kena marah dgn mak.
17. 4 perkataan yang sering di ucapkan
-Terima kasih.
-Weyhhhh.
-Okeyhhh.
-Ayah, nak duit...
18. 4 buah buku yang paling terbaru di baca
-Langit Ilahi, Hilal Asyraf.
-U-Turn Ke Jalan Lurus.
-Yakjuj dan Makjuj.
-Katalog Sony.
19. 4 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
-Happy Ending ; Mika.
-Dear God ; Avenged Sevenfold.
-Hanya Segenggam Setia ; Rahmat.
-Tujhe Yad Naa Meri Aii ; dlm filem Kuch Kuch Hota Hai.
20. 4 perkara saya pelajari tahun lalu
-bestnye masuk U.
-mak dan ayah sayang saya.
-jgn habiskan duit zakat cepat2.
-makin besar maka makin banyak duit raya.
16. 4 perkara yang amat saya gilai
-tengok wayang.
-download movies & tv series.
-Doublecheese burger McDonalds.
-tidur lambat sampai kena marah dgn mak.
17. 4 perkataan yang sering di ucapkan
-Terima kasih.
-Weyhhhh.
-Okeyhhh.
-Ayah, nak duit...
18. 4 buah buku yang paling terbaru di baca
-Langit Ilahi, Hilal Asyraf.
-U-Turn Ke Jalan Lurus.
-Yakjuj dan Makjuj.
-Katalog Sony.
19. 4 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
-Happy Ending ; Mika.
-Dear God ; Avenged Sevenfold.
-Hanya Segenggam Setia ; Rahmat.
-Tujhe Yad Naa Meri Aii ; dlm filem Kuch Kuch Hota Hai.
20. 4 perkara saya pelajari tahun lalu
-bestnye masuk U.
-mak dan ayah sayang saya.
-jgn habiskan duit zakat cepat2.
-makin besar maka makin banyak duit raya.
No comments:
Post a Comment