May 25, 2010

Makcik Hanis Suka Tag Orang.

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Benda?? duit, laptop, handphone dan bantal busuk.

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
-topup Celcom RM5.

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
-rumah sendiri.

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
-dgn siapa?? saya single.

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
-TIDAK.

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
-Restoran Fazlina Maju, Seksyen 8, KD.

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
-Bawa Hatimu Kepada Tuhan. (xsempat nak baca lagi)

8. Apakah nama penuh anda?
-Badariah Nabilah Binti Baharuddin.

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
-ayah.

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
-Shahid Kapoor.

11. Christina atau Britney?
-dua-dua tak mahu. Yahudi.

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
-x, adik saya. saya sibuk.

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
-Jepun sbb tgk Love Generation. mcm best je.

14. Pelukan atau ciuman?
-PELUKAN krn ianya lebih mendamaikan :)

SOALAN 15 mana?

16. 4 perkara yang amat saya gilai
-tengok wayang.
-download movies & tv series.
-Doublecheese burger McDonalds.
-tidur lambat sampai kena marah dgn mak.

17. 4 perkataan yang sering di ucapkan
-Terima kasih.
-Weyhhhh.
-Okeyhhh.
-Ayah, nak duit...

18. 4 buah buku yang paling terbaru di baca
-Langit Ilahi, Hilal Asyraf.
-U-Turn Ke Jalan Lurus.
-Yakjuj dan Makjuj.
-Katalog Sony.

19. 4 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
-Happy Ending ; Mika.
-Dear God ; Avenged Sevenfold.
-Hanya Segenggam Setia ; Rahmat.
-Tujhe Yad Naa Meri Aii ; dlm filem Kuch Kuch Hota Hai.

20. 4 perkara saya pelajari tahun lalu
-bestnye masuk U.
-mak dan ayah sayang saya.
-jgn habiskan duit zakat cepat2.
-makin besar maka makin banyak duit raya.

No comments:

Post a Comment