March 17, 2010

Weyh Jangan Susahkan Aku Boleh Tak??

Hey PAKCIK,

10 kau cerita kat aku belum tentu 0.001 aku nak percaya tau. Mulut kau macam sampah. Xpasal2 nama aku buruk dekat Cik Aisyah. Mesti Cik Aisyah ingat aku xboley buat kerja n handle kelas padahal ketua kelas Gopi. Asal ko xsebut nama Gopi depan Cik Aisyah??

Ini kali kedua kau buat aku. Aku ingat weyhhh. Cukup 3x aku xkan terlibat and tolong kau apa2. Dan lain kali kalau xpuas hati cakap depan-depanlah weyh. Apa barang cerita belakang. Yang bagusnya cerita kat bdk2 perempuan kelas yang pastinya geng2 lepak aku jugak, memang patutlah Ainun maki kau. Thanks Ainun :)

Kalau kau datang cakap depan2 aku xtakutlah weyh. Aku xtaula ape yang korang anti sangat dengan aku. Nak kata aku MPP, aku xkenal pon sape2 ahli MPP sampailah ada banner gantung kat asrama and baru aku perasan muka aku xda kat situ. Maknanya aku bukan MPP UMK. Nak kata aku pegang jawatan besar kat UMK pon xda, aku tukang kutip buku log untuk kelas Pengucapan Awam je. Nak kata aku ketua kelas pon bukan. Apa masalah engkau?

Aku pernah cuba nak fikir positif pasal kau, bukan sekali ok tp banyak kali. Bila aku dah ok mesti ada je benda kau buat aku bengang. Masa aku ok dengan kau, kau campak kerja buat baju korporat kat aku macam tu je. Ok fine, aku ambil kerja tu then bila aku minta tolong kat Iqa, kau cakap kat Iqa jangan tolong aku. Biar aku buat sendiri. Ohhhh time tu aku sangat emo tapi aku sabar lagi tapi tidak sekarang. Aku xtahu nak cakap macam mana tapi aku sangat bengang.

Xboleh ke mulut ko senyap macam Din?? Senang hidup aku macam tu. Baik pon baik si Din tu.

Bukan macam kau.


Sorry, entry kali ni sangat emo sbb aku sangat penat.

No comments:

Post a Comment