March 17, 2010

Take Me To Your Heart .

Ok aku sekarang mmg tgh down giler dan tak tahu nak cerita macam mana. Aku xcerita pun kat kwn2 aku kat sini apa perasaan aku. Aku xtunjuk pun aku emo depan diorang dan aku pura-pura aku sangat cool dan gelak-gelak macam biasa tp aku tak sebenarnya.

So bila aku dah down ni aku baca2 la skit buku U-Turn tu sambil layan lagu2 yang mendayu2 tp bukan lagu rock kapak yg meleleh-leleh tu sbb aku dah xdengar lagu2 macam tu. Kalau dengar pon sbb terdengar kat laptop orang lain, aku xkan bukak sendiri lagu2 macam tu dah. Ok cukup.

Bila biar lagu terpasang tadi, aku tertangkap satu lirik lagu ni. So, aku pon automatik ter-feeling dan rasa sayu. Ok aku lembik ye.


Hiding from the rain and snow
Trying to forget but I won't let go
Looking at a crowded street
Listening to my own heart beat

So many people all around the world
Tell me where do I find someone like you girl

Take me to your heart take me to your soul
Give me your hand before I'm old
Show me what love is - haven't got a clue
Show me that wonders can be true

They say nothing lasts forever
We're only here today
Love is now or never
Bring me far away....

Take me to your heart take me to your soul
Give me your hand and hold me
Show me what love is - be my guiding star
It's easy take me to your heart....

Standing on a mountain high
Looking at the moon through a clear blue sky
I should go and see some friends
But they don't really comprehend

Don't need too much talking without saying anything
All I need is someone who makes me wanna sing....


Michael Learns To Rock.

Tiba-tiba rasa macam nak menangis.

No comments:

Post a Comment