March 9, 2010

Aku Sayang Korang Ok .

Korang boleh x jangan gaduh? Aku sangat happy dengan korang. Korang buat aku nak terus belajar kat sini. Aku sangat suka bila korang gaduh2 manja lepas tu Aisha ngadu kat aku & aku akan marah kat kau, Mas. Lepas tu Aisha buat2 nangis depan aku & kau sambil aku pujuk2 Aisha and marah kau, Mas. Lepas tu kita semua gelak2 & cerita macam2. Kita luahkan perasaan apa korang suka, ape korang xsuka. Korang suka cerita kenapa korang sangat baik antara korang sampailah aku pula yang kawan dengan korang dan kita selalu jalan bertiga sama2. Sekarang kita xlagi bertiga, kita dah berempat bila Cimut pula datang. Kau dengan Cimut, aku dengan Aisha dan ada kawan2 yang lain mcm Naim, Sue, Ain, Mira, Ainun, Saidah & Riena.

Korang xrasa ke kita sangat best bila ramai-ramai??

Tolonglah jangan gaduh wahai Mas dan Aisha. Korang sgt sweet tahu tak?? Benda ni kecil je, sebab xajak pg makan. Bukan kami saja xajak kau Mas tapi masa tu kan kita dah makan masa buka puasa sama2 so aku dan Aisha ingat ko xnak makan & kitaorang just nak pergi minum MILO AIS je. Kami ingat kau nak lepak kat court futsal dengan Naim & yg lain2.

Kami minta maaf sangat Mas. Even tadi kau dah cakap kau dah ok tapi kitaorang rasa tak ok lagi. Mungkin betul cakap Hajar, kita semua xda semangat "khusnozon" atau percaya-mempercayai antara kita semua. Esok, bila kita masuk kelas, kita anggaplah xda ape pernah jadi. Tiada apa-apa ok. Aku harap kita semua boleh jadi "pelakon" yang baik.

Tadi masa sambut birthday Aisyah Che Ani kenapa kita perlu duduk asing-asing?? Kita semua buat-buat gembira padahal tak. Apa-apa pun aku suka tengok Wan. Dia sangat sweet plus dengan lesung pipit dia. Korang jangan jeles ok?? Aku tau aku yang paling gedik dengan dia tadi. Sape suruh korang diam tadi.


Mas, kau sorang je xda dalam gambar ni.


Aku sangat suka time dia nyanyi lagu RELAKU PUJUK tadi. Bila aku baca blog dia rupanya dia dah ada someone special. OK, sekarang rela tak dia pujuk hati aku yang tengah lara ni sebab aku kecewa tengok blog dia yang dah ada awek tu.

Hampa ok.


Apa kejadahnya dia nak pujuk aku. Aku bukan awek dia pun. Perasan je.

No comments:

Post a Comment