March 20, 2010

Zac Efron Sangat kacak .

Ok dalam entri aku sblm ni aku ada buat statement yg Zac Efron sgt kacak dan td waktu aku tgk High School Musical 3 aku baru perasan yg Zac Efron tu mmg kacak weyh. Aku rasa aku xjumpa lagi artis2 Malaysia sekacak dye dan aku pun xda kawan sekacak dye sbb kalau aku ada kawan sekacak dye, aku mst terus mengaku yg aku suka kat dye. Xnak simpan2, buat sakit hati je. Mengaku terus, buat muka xmalu. Ok, tipu je. Aku xkan buat camtu punya. Ada maruah lagi.

Sekarang aku sedang berbulat mata xnak tidur sampai pukul 5pg nnt sbb nak pg Jeli main Explorace. Kena bertolak pukul 5pg sbb kena ada kat sana sblm 7.30pg. Aku dah janji dgn kawan2 aku yg aku akan gerak dorg sbb aku xnak tdo. Untuk tidak menghampakan permintaan dorg yg menggunung tu so aku pon melayanlah movie2 yg baru aku sedut kat Saidah td. Harapnya dapatlah bertahan tp aku rasa mmg boleh sbb aku biase tdo lps Subuh kalau esoknya xda kelas. InsyaALLAH boleh punya.

Mari mata, kita bersama bertahan utk xtdo. Nak layan Hindustan :)

No comments:

Post a Comment