Tak sangka tadi dapat lepak sekejap dengan Hanis, Bashi, Hafiz Roslan, Eddy, Farhan dan Fauzan. Disebabkan An dan Janjan datang dari nun Jitra sana maka kami pun jumpa dan lepak kejap sebelum aku, Eddy & Hafiz pergi tengok midnite show Transformers 3 dengan Fazilla, Ajun dan Aisyah.
Entahlah tak tahu kenapa. Aku rasa macam ada yang tak kena dengan Transformers kali ni. Bila keluar panggung je tak rasa puas. Tak rasa macam nak tengok lagi sedangkan masa Transformers 2 aku boleh tengok sampai 4x kat wayang. Aku gelak betul-betul masa tengok TF2 sebab kawan kolej Sam memang sangat kelakar tapi kali ni lawak dia biasa-biasa je. Heroin dia sangat hot tapi macam kaku je. CGI dan grafik tak aku nafikan, sangat cantik dan nampak real. Perang antara robot-robot tu pon best juga.
Entahlah tak tahu kenapa. Aku rasa macam ada yang tak kena dengan Transformers kali ni. Bila keluar panggung je tak rasa puas. Tak rasa macam nak tengok lagi sedangkan masa Transformers 2 aku boleh tengok sampai 4x kat wayang. Aku gelak betul-betul masa tengok TF2 sebab kawan kolej Sam memang sangat kelakar tapi kali ni lawak dia biasa-biasa je. Heroin dia sangat hot tapi macam kaku je. CGI dan grafik tak aku nafikan, sangat cantik dan nampak real. Perang antara robot-robot tu pon best juga.
Tapi tapi tapi bagi aku, Shia Labeouf paling kacak dan betul-betul lelaki dalam movie tu. Bila marah ke, nangis ke, takut ke semuanya bersungguh-sungguh. Tak pernah tak suka dia, sentiasa sukaaaa. Kalau aku nak tengok movie ni lagi pun sebab dia je. Tak mungkin sebab Optimus Prime ke, Bumblebee ke, Sentinel ke, Megatron ke etc.
Eyhhhh setiap orang kan ada pendapat masing-masing. Aku tak minta korang setuju pun dengan aku. Bila korang tengok korang fahamlah. Pastikan korang khatam betul-betul Transformers 1 dan 2 dulu okayyyy.

No comments:
Post a Comment