July 13, 2011

Sekarang Aku Dah Faham.

Tahun lepas aku apply untuk jadi fasilitator tapi hampa sebab aku bukan antara yang terbaik untuk jadi fasi. Agak kecewalah juga sebab aku apply sama dengan Mas, Aisha dan C-ma dan dorang semua dapat jadi fasi tahun lepas. Masa tu memang rasa loser gila tapi takpe, kehidupan tetap di teruskan macam biasa.

So bila dapat peluang jadi fasi tahun ni aku tak tolak walaupun tahu kena berkorban banyak benda terutamanya nak raya nanti. Setakat ni pengorbanan aku dah nampak hasilnya. Dapat jugalah kutip pengalaman sikit-sikit. Ececececehhhh.


Macam tak percaya pun ada sebab secara jujurnya aku pergi mana-mana kem atau program tak pernah dapat pun tapi kali ni dapat plak. ALLAH Maha Adil kan? Mungkin DIA tak bagi aku pergi tahun lepas sebab tahun ni DIA nak bagi double.

Alhamdulillahhhh :)

2 comments: