Ohhhh sebenarnya kalau weekend aku malas nak masuk KL sebab for sure KL sesak dan ramai orang tp memandangkan Pqaa ada hal kat Low Yat maka aku, Ilani dan Fazilla teman Pqaa pergi sana. Pqaa dan kawan dia cari barang, kami pula duduk je tak nak bangun-bangun bersamaan dengan selfish macam kerusi tu kami yang punya sampailah Pqaa datang kat kami balik. Hehehehe sorry Pqaa.
Sementara tunggu laptop kawan Pqaa siap kat kedai, kami main archery kat Times Square dulu. Tak rancang nak main pun tapi tiba-tiba jadi sangat menarik pula.
![]() |
| *Birthday girl 02/07/2011 :) |
![]() |
| *Teruja untuk bermain archery. |
![]() |
| *Para gadis yang gagah. |
![]() |
| *Gaya mesti lebih walaupun panah tak kena. |
Fazilla sebenarnya mengharapkan agar di hari jadi dia yang ke-22 ni kami buat surprise belikan lens untuk DSLR dia namun memandangkan hari jadi dia jatuh pada tarikh yang salah maka kami terpaksa musnahkan harapan dia. Maaf, aku masih belajar manakala ekonomi Ilani dan Pqaa pula tak kukuh lagi. Walaupun tanpa lens baru, aku tak kisah janji wajah aku tetap jadi pujaan DSLR dia. HAHAHAHA!
Dah lama mereka tak naik train. Bila naik train kena tinggal plak, memang terbaik. *Sumpah nak gelak kalau ingat* Aku baru je naik tahun lepas kot masa pergi KLCC. Sebab tu mereka agak teruja tapi lepas ni mungkin tak naik dah. Apa guna ada kereta baru iaitu kereta kita bersama tapi tak guna kan Pqaa kan? kan? kan?
Okayyy kenapa nama Pqaa je yang di sebut-sebut? Semoga Pqaa faham. Hehehehe.









No comments:
Post a Comment