Malam ni akan pulang ke Kota Damansara atas alasan yang sangat kukuh, ingin menghadiri majlis perkahwinan sahabat baik aku.
Tak sangka, dalam kesibukan dia membuat persediaan untuk menyambut hari bahagia dia, dia masih ingat dgn janji aku kat dia. Aku janji dgn dia yang aku nak cuti seminggu sebelum dia kahwin nanti. Aku cakap macam tu sbb seminggu sebelumnya aku ke Pulau Perhentian dgn sahabat-sahabat yang lain (yang ini akan ada entri khas yang lain pula) maka aku berniat mahu pulang ke KD dengan mereka terus namun terpaksa membatalkan hasrat aku memandangkan terpaksa ponteng kelas dgn banyaknya. Tak sampai hati la plak.
Aku tak sabar nak balik, berjumpa dgn dia dan meraikan hari bahagia dia bersama. Bagaimana agaknya perasaan dia menanti hari untuk disatukan dgn bakal suaminya? Rasa sedih juga sebab tak dapat nak kongsi perasaan tu dgn dia. Kawan jenis apa aku ni?
Maaf kawan. Aku akan pastikan aku duduk sebelah kau di hari pernikahan kau esok hari. InsyaALLAH.
No comments:
Post a Comment