Alhamdulillah selamat sampai.
Sudah mula merindui rakan2 UMK
terutamanya Maz Mohd & Aisha Idris.
Cuti ni bukan utk suka2 tp kena pulun dgn assignments.
Xsabar nak buat assignment Entrepreneur sbb nak kena
pergi interview org dan saya dah pilih Acu saya untuk di-interview.
Kena bajet masa betul-betul ni utk semua assignments.
:)
Sudah mula merindui rakan2 UMK
terutamanya Maz Mohd & Aisha Idris.
Cuti ni bukan utk suka2 tp kena pulun dgn assignments.
Xsabar nak buat assignment Entrepreneur sbb nak kena
pergi interview org dan saya dah pilih Acu saya untuk di-interview.
Kena bajet masa betul-betul ni utk semua assignments.
:)
No comments:
Post a Comment