June 14, 2009

Kisah 3 hari 2 malam .


Okay , kat sini nak update beberapa benda .

1) Khamis 7.30 pg dpt call dr Mesir ,
someone bgtao my bestest friend Noor Atiqah demam .
Demam rindu kat aku smpi termimpi-mimpi .
Sorry makcik . Sorry sgt2 , aku bz .
Xsempat nak text or call maybe ;(

2) We had partners meeting on Thursday .
Okay , kena attack lg and seriously i don't care .
Aku kan dah nak berhenti , and that day....
I did closing with Kak Zizi and Shari .

3) Jumaat 12/6/09 .
My regular customer , Imran belanja nasi lemak telur goreng .
Sebenarnya aku pon ada 1 lg dlm beg .
So that day aku makan 2 bungkus nasi lemak .
Hahahahaha gemuklah aku .
Ok , aku tao aku gemuk yg comel :P
( bapak perasan ye aku ne , aku sedar tu )

4) Pada malamnya plak , aku klua lepak dgn Hanis , Bashi & Hafiz Roslan .
Kitaorg lpk kat kdai mkn Ayien .
Lama xjumpe dye , makin comel makin hensem :)
Ok x pon .
Lepas lpk hantar Hanis balik and kitaorg bertiga pg tgk wayang .
(I broke my promise nak tgk kucing Hanis , Zefron . Hahahaha)

DRAG ME TO HELL .
Cerita tu SANGAT-SANGAT seram and aku rasa kena heart attack dah .
Muka nenek tua tu gila seram and kejam .
Kesian heroin tu finally and of course , her bf as well .
Ok , bf dye Justin Long yg SANGAT COMEL ye :D

Aku tao , yg xcute pon aku ckp cute tp bg aku dye mmg cute ye .

So for this movie aku bg 3.5 star sbb bkn happy ending .
Hahahaha :P

Balik rumah 2 pagi , mak aku membebel .
(malu malu malu)

.
.
.
.
.
.

Hari nie Sabtu (13/6/09) , aku masok keje morning
dan balik keje pukul 9 mlm sbb xda ape nak buat kat rumah .
After teman Deepa pg dinner barulah aku balik rumah
then keluar pg Ikano dgn Bashi and abgnya , Din .
Jumpe Yaseer and Acap Salleh pastu lpk di seksyen 8 ye .
(time kat Ikano nampak Salleh (my DM) buat closing kat store Ikano ,
hohhhh , sgt menakutkan . SOP bebbb!! ;D )


Ok , sekian laporan hari ini .

Di sediakan oleh ,
Badariah Nabilah :)


No comments:

Post a Comment