June 14, 2009

Harapan .


Hari ni bangun tido je da pukul 1 lebey
setelah smlm aku tido pukul 4 pg . ON9 .
Kalau Hanis xcall bgtao dye da balik dr kg td aku xkan bangun .
( sgt teruk :P )

Mengantuk . Malas .


Xtao nak buat ape . ON9 lg .

Starting tomorrow aku kena buat opening smpi Jumaat .
Kebaikan ; bile mlm aku boley lpk and klua jalan .

Aku juga diberitahu bahawa aku MUNGKIN xda off ,
sbb xcukup partner and since Faisal off 10 hari .
After that baru clear utk off tp Kak Zizi akan
TRY cari off day utk aku .

Ohhhh tidak .
That's the worst thing ever .
Kalo aku da tao my off day aku da plan something to do .
Mintak2 lah ada partner store lain free .
(Aminnn...)

Ohhhh tidak lagi .


Sedih .


Bengang .


Geram .


Kalau ada partner aku mst dpt off .


Dan hari ni ,
closing shift dgn Deepa and Kak Lily yg "baik" .



P/S ; Happy Birthday Amzar :)


No comments:

Post a Comment