It remains forever. Amin.
Hari-hari aku membilang hari bila kau akan reply msg aku
tapi aku sengaja buat tidak kisah agar aku tidak sakit hati.
Mungkin aku perlu kembali menulis diari supaya lebih banyak yang boleh di luahkan daripada memendam dan akhirnya sakit hati sebab tidak di luahkan. Ohhh jangan sakit hati lagi. Pedih.
No comments:
Post a Comment