Happy Birthday korang :)
3rd Jan : Aisyah Ramly ,
4th Jan : Azmeer Rozman ,
5th Jan : Susiana UMK .
Haish rasa sangat bodoh sbb terlupa bawak kalkulator balik sini .
Sem ni kalkulator sgt penting memandangkan ada 2 subjek
yang sangat memerlukan kalkulator utk mengira ,
Akaun & Matematik Statistik .
Ok mmg utk mengira xkan nak guna utk sangkut baju kot .
Teringat sem lps , saya dengan confidentnya jawab Ekonomi
tanpa menggunakan kalkulator dalam dewan periksa .
Sangat terer dan bergaya sampai kena repeat balik kertas tu .
pergh hebat betul masuk dewan pekse xbawak kalkulator.. ish3.
ReplyDeletebetul2. kalkulator memang penting pun. buat smntara wktu ni kau pinjam ah junior kau punye ke. kwn2 kt sane.
waaaaa Acap sgt caring :)
ReplyDeletehahahaha dont worry , beli baru trosssss :P