Betapa lamanya saya tidak mengupdate blog ini .
Bukan kerana sibuk tetapi mungkin disebabkan malas dan
tiada bahan menarik yang ingin di kongsi bersama dlm blog ini .
:)
Semasa saya menaip blog ini ,
saya di dalam mood terhadap series ini : THE O.C



Bukan kerana sibuk tetapi mungkin disebabkan malas dan
tiada bahan menarik yang ingin di kongsi bersama dlm blog ini .
:)
Semasa saya menaip blog ini ,
saya di dalam mood terhadap series ini : THE O.C


Dan saya sangat suka akan mereka ini .

Perfect couple saya kira .
Sayangnya mereka sudah tidak bersama
kerana si gadis sudah bertunang dengan
Hayden Christensen si Anakin Skywalker .
Sayangnya mereka sudah tidak bersama
kerana si gadis sudah bertunang dengan
Hayden Christensen si Anakin Skywalker .
Semoga anda menjadi manusia yang selalu diberkati ALLAH :D AMIN...
ReplyDelete