December 12, 2009

Setelah Sekian Lama .

Betapa lamanya saya tidak mengupdate blog ini .
Bukan kerana sibuk tetapi mungkin disebabkan malas dan
tiada bahan menarik yang ingin di kongsi bersama dlm blog ini .

:)

Semasa saya menaip blog ini ,
saya di dalam mood terhadap series ini : THE O.C



Dan saya sangat suka akan mereka ini .
Perfect couple saya kira .

Sayangnya mereka sudah tidak bersama
kerana si gadis sudah bertunang dengan
Hayden Christensen si Anakin Skywalker .

1 comment:

  1. Semoga anda menjadi manusia yang selalu diberkati ALLAH :D AMIN...

    ReplyDelete