Hohhhhh
skrg ne satu UMK di kuarantin ,
xboley klua pg mana2 .
Makan pon dihantar ke bilik .
Hanya duduk di bilik masing-masing .
Takut .
Kuliah ada tp xstudy sgt pon ,
pg kelas , amek assignment then balik .
Kemudian ,
Makan , tido , study dan tiada lagi apa2 .
Bosan gilerrrrr la weyhhhh~
Xtao nak buat ape lg dlm masa seminggu ne .
*sigh*
Menanti untuk ke Pahang .
Waaaaaaaaaaaa xsbrnyaaaa nak jumpe.....................
:D:D:D
skrg ne satu UMK di kuarantin ,
xboley klua pg mana2 .
Makan pon dihantar ke bilik .
Hanya duduk di bilik masing-masing .
Takut .
Kuliah ada tp xstudy sgt pon ,
pg kelas , amek assignment then balik .
Kemudian ,
Makan , tido , study dan tiada lagi apa2 .
Bosan gilerrrrr la weyhhhh~
Xtao nak buat ape lg dlm masa seminggu ne .
*sigh*
Menanti untuk ke Pahang .
Waaaaaaaaaaaa xsbrnyaaaa nak jumpe.....................
:D:D:D
hoho.
ReplyDeletecuti ke weyh?
besh nyer..
ak xsabar nk cuti nex nex wik..
mid sem break!
yeayyy~