Hohhhh ,
secara seriusnya aku mmg xmelakukan apa2 saat ini .
Hanya tido , on9 , tgk TV , mkn dan lepak .
Aku jd mcm org bodoh je rasanya ,
berjalan tanpa arah dan mencari sesuatu yg xpasti .
Kosong .
Dalam kekosongan ne ,
ada perkara yg boleh aku banggakan jgklah (kot?)
seperti ;
1) Menghabiskan semua movie di panggung
dgn menonton kesemuanya .
2) Menonton Transformers 2 sampai 3x ,
3) Menjadi Batwoman , mlm jaga siang tido ,
4) Menghabiskan bacaan novel , ANDAI ITU TAKDIRNYA
dalam masa 10 jam .
dan yg bestnya bile free ne ;
5) Berjumpa dgn ramai teman-teman lama :)


Dan sekarang ,
mereka semua da balik belajar ke U masing2
but still ada yg xbalik lg mcm Amzar , Yaseer n Zul .
I'm gonna miss Hanis especially . huhu .
I better make a move now .
Masok tido .
Kalo x , my mom bising .
Nyte nyte :)
secara seriusnya aku mmg xmelakukan apa2 saat ini .
Hanya tido , on9 , tgk TV , mkn dan lepak .
Aku jd mcm org bodoh je rasanya ,
berjalan tanpa arah dan mencari sesuatu yg xpasti .
Kosong .
Dalam kekosongan ne ,
ada perkara yg boleh aku banggakan jgklah (kot?)
seperti ;
1) Menghabiskan semua movie di panggung
dgn menonton kesemuanya .
2) Menonton Transformers 2 sampai 3x ,
3) Menjadi Batwoman , mlm jaga siang tido ,
4) Menghabiskan bacaan novel , ANDAI ITU TAKDIRNYA
dalam masa 10 jam .
dan yg bestnya bile free ne ;
5) Berjumpa dgn ramai teman-teman lama :)
Dan sekarang ,
mereka semua da balik belajar ke U masing2
but still ada yg xbalik lg mcm Amzar , Yaseer n Zul .
I'm gonna miss Hanis especially . huhu .
I better make a move now .
Masok tido .
Kalo x , my mom bising .
Nyte nyte :)
test2..
ReplyDeletekalo x leh nk wat mcm maner pn aq xtau..
huhuh..
but aq mmg x reti sgt gune blog2 nii..
maaf yek..
ni hnyalah cubaan xder pe2..
haha..
tp yg best nyer cuti blik nii..
aq pn xtau ape yg best nyer..
tp lahir dri ati..
mgatakan cuti nii yg plig best n mnarik..
dpt bjumpe kwn2 lamer..
n bsatu smula..
haha..
ape2..
sume bestfriens2 aq smbung bljar tmsuk lah aq..
huhu..
aq doa kn bada dpt msuk U suatu ari nnti..
amin.
dri kami smua..
wlaupn ko nakal cikit..
tp ko ttp CUTE dlm geng2 kite..
huhuh...
k daaa...
assalam...
waaaa.....u rindu kat i alreadyyyyy...weeee
ReplyDeletemestilaaa
ReplyDeleteari-ari i rindu kt u
:)